[okouvas] Fwd: Alice in Troikaland Vol.2

  • From: Andy Strobos <andreas.strouboukis@xxxxxxxxx>
  • To: okouvas@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 2 Jun 2012 03:41:18 +0300

---------- Forwarded message ----------
From: Christos Christou <chris.ev.christou@xxxxxxxxx>
Date: 2012/6/1
Subject: Alice in Troikaland Vol.2
To: Christos Christou <chris.ev.christou@xxxxxxxxx>

Αγαπητοί φίλοι,****

** **

Μέσα στο γενικότερο κλίμα αυθαιρεσίας, πήρα και εγώ το θάρρος / θράσος να
σας στείλω κάτι που μου βαραίνει το κεφάλι και ήθελα να το βγάλω από μέσα
μου.****

** **

Είναι ένα newsletter με τίτλο "Alice in Troikaland" (στην πρώτη σελίδα
εξηγώ γιατί σε όσους δεν γνωρίζουν ήδη) σε μορφή .pdf για θέματα που λίγο
ως πολύ έχω μιλήσει με καθένα από εσάς.****

** **

Δεν είχα σκοπό να σας κουράσω, αλλά μάλλον δεν θα πετύχω το σκοπό μου. Από
την άλλη, δεν φημίζομαι για τη λακωνικότητα μου ούτε και για το σπαρτιάτικο
τρόπο ζωής μου.****

** **

Πολύ από εσάς δεν έχετε πάρει το πρώτο τεύχος του newsletter, οπότε
παίρνετε κατευθείαν το δεύτερο. Το πρώτο μην το ψάξετε, εξαντλήθηκε.****

** **

Κάθε βδομάδα θα βγάζω άλλο ένα. Σας υπόσχομαι ότι τα επόμενα θα τα παίρνετε
μόνο εάν μου το ζητήσετε (η επικοινωνία είναι τύπου opt-in, που λέμε και
εμείς οι νομικοί), οπότε είμαι κύριος και από πλευράς δικαίου. ****

** **

Άρα μην μου κάνετε μήνυση ή αγωγή (γι' αυτό τουλάχιστον), θα την χάσετε.****

** **

Παρακαλώ επίσης, εάν μου πείτε το <<Ναι>>, πείτε μου και εάν έχετε αντίρρηση
να σας το κοινοποιώ φανερά, ούτως ώστε το mailing list που θα διαμορφωθεί
να αποτελέσει και ένα αυτόνομο φόρουμ (κάτι σαν τη σύναξη που ξεδιπλώνεται
σε χωριό στο τραγούδι του - φευ, νεοφιλελεύθερου πλέον- Νιόνιου). ****

** **

Διατηρώ τη μύχια ελπίδα ότι κάποιοι θα με παρακαλέστε κιόλας. Ως γνωστό η
ελπίδα είναι ό,τι μας απέμεινε, όταν έκανε εκείνη τη μαλακία η Πανδώρα.****

** **

Το newsletter δεν είναι για πούλημα, όπως το γράφει και πάνω πάνω άλλωστε.
Αν καταφέρετε να το πουλήσετε όμως, θέλω το 10% από ό,τι πάρετε. Τα έξοδα
δικά σας.****

** **

Δεν αναλαμβάνω καμία ευθύνη για ό,τι γράφω, ήμουν υπό την επήρεια
ανυπαίτιας μέθης (ή όπως λένε οι Ramones : Somebody put something in my
drink).****

** **

Σχόλια και βρισίδια ελεύθερα. Ψιλοδημοκρατία έχουμε άλλωστε.****

** **