[ok1keo] Re: freelist - čeština

  • From: Jindra Vavruska <ok1fou@xxxxxxxxxx>
  • To: "PRACKA, Milan" <Milan.PRACKA@xxxxxx>
  • Date: Fri, 07 Jan 2005 11:38:26 +0100

Ahoj Milane,

problém bude spíš v nastavení mailového klienta. Máš možná nastaveno
MIME encoding (to jsou ty "=3D" a podobně).

Mně všechny maily od všech přišly korektně, tzn. přes list server prošly
bez zkreslení a můj mailový klient je umí správně zobrazit. Na
Centrum.cz se to zobrazuje s rovnítky, takže Centrum.cz (a mailoví
klienti některých z vás) nerozezná MIME encoding, což může být ypůsobeno
buď nekorektní implementací mailového programu příjemce (neumí s tím
zacházet) nebo mailového programu odesílatele (používá MIME, ale není to
správně v hlavičkách).

Každopádně bych Vám doporučil si přepnout kódování zpráv v mailovém
programu na něco jiného než je MIME, tím se to může jedině zlepšit.

Pak také se ještě stává, že některé mailové programy (osobně jsem to
zažil u poslední verze Eudory) neumí s kódováním vůbec zacházet. Tam pak
jedině zbývá použít jiný program, který to zvládne.

Tuto zprávu posílám v kódování Windows 1250, tam je největší
pravděpodobnost, že to projde všem v pořádku.

73 Jindra