[ok1keo] Re: Pojeďte s námi na telegrafní Polňák!

  • From: "Jindra, OK4RM" <ok4rm@xxxxxxxxxxx>
  • To: ok1keo@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 18 May 2006 15:49:00 +0200 (CEST)

> Just a few things more:
>
> - magirus nelze vzit bez bytelnych kotev + lanek

Tak, tak, pravdu dis! Dalo by se pouzit PKcko? Respektive neni ho na to
skoda?

> - mam QRP symetricky ATU /FT 817 OK

Bohuzel, QRP kategorie je vypsana pouze pro SINGLE OP.

> - mam ANT se zebrickem ozkousenou horkem/destem na Cykloexpedici a mrazem
> v RadioIgloo

OK, chodi i na 160m?

> - co se tyce 100W, tak k TRXu, ktery ma ATU staci pripojit symetrizacni
> balun 4:1 /v tom mym malym ATU to je nakonec take tak...

Pokud bude impedance "rozumna" tak asi jo, jinak bych na to pri vykonu
100W moc nespolehal. Presneji, kdyz nam nic jineho nezbyde tak stejne
nemame jinou moznost. Ale proc drazdit hada bosou nohou ze? Hodil jsem do
placu dotaz kdyby to nekdo doma mel.

> - predpokladam spravne ze TS690 je uz OK?

Jeste ne, ale vezu ho do opravy tento vikend.

> - bude treba vzit tabornickou vybavu /predpokladam ze se bude spat pod
> stanem?

ANO

> - varianta podper pro ANT: uprostred 12m teleskop, na koncich 2x 6 m
> teleskopy

Podle CRK webu asi v poradku, jinak podle definice RESTRICTED dle RSGB
jsou povoleny maximalne dve podpery. Cili napriklad 12m stred, 6m jeden
konec, dlouhy vlasec az na zem druhy konec. Anebo 12m jeden konec, 6m
druhy konec a modlit se, aby stred nebyl moc tezky.

> - at last but not least: jak povedeme LOG?

Jeste uvidim. 599 001 lze v cemkoliv. Navrhuji MixW nebo jLog, jsou
moderni a nemaji problem s ADIF, Cabrillo, eQSL. Mezitim bych
zkonsolidoval log z YPlogu.

> - pokud nepojedeme jen QRP, tak tutove budeme potrebovat jeste jeden
> (funkcni) 12V akus!

ANO