[odegaard] Re: ødegaardsweekend

  • From: atlan@xxxxxx
  • To: odegaard@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 02 Jun 2010 19:07:15 +0200

Hej Alle

Jeg har pga. projektaflevering og andet RUC-stres ikke fået skrevet til ejendomsmæglerne (undskyld), men jeg gør det i morgen tidligt!

Mht. bil nr 2, så er Klaus vist i gang med at spørge sine forældre om vi kan låne en bil af dem.

Jeg syntes også at vi alle lige skal melde tilbage om hvor vidt man tager med eller ej.

Jeg tager med!

kh
Atlan

Citat af Carl Hansmann <hansmannster@xxxxxxxxxxxxxx>:

Hej alle,
jeg vil foreslå kl 17.15 ved Grotten (Nøddebogade/Arresøgade).

Men: hvad med bil nr 2?

Er der allerede feste aftaler med ejendomsmægler på plads?

Kan alle give besked, som nu sikkert kommer med? -Jeg er med og Jacob vil
gerne hentes hjemme hos ham i Malmø.

//Carl