[odegaard] Annonce i Dagbladet Information??

  • From: atlan@xxxxxx
  • To: odegaard@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 May 2010 12:07:16 +0200

Jeg har travlt her for tiden så jeg når ikke at følge så meget med i debatten, men jeg har fået lovning på at vi gratis kan indrykke en rubrikannonce i Information.

På denne måde kan vi ruske i nogle af de gamle røde læsere for at se om der falder en gammel ødegård vores vej eller et rygte om en ødegård der er til salg.

Er det en god ide?

Skal vi tage det op på et møde, eller lave et udvalg som står for det?

BH

Atlan