[nrg-nlp-club] kosmetyki

  • From: ewa <evavisienka@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 08 Nov 2005 12:25:47 +0100

Kochani,

Mam znajomego, który pracuje w firmie dystrybującej kosmetyki dobrych marek:
jak Ch.Dior, Clarins, Dali, Shiseido, Matis, Mauboussin... i sprzedaje je po
cenach hurtowych o wiele wiele niższych niż sklepowe. Kosmetyki są
oryginalne (ręczę!!!) i w bardzo dobrym stanie. Czasami testery (co jest
zaznaczone) jeszcze taniej.

Warto zainteresować się ofertą bo jest to duża okazja.Jeśli będziecie
zainteresowani wysyłam wam listę kosmetyków, które w chwili obecnej są
dostępne w magazynie dystrybutora. Macie przy każdym produkcie określoną
liczbę dostępnych sztuk. Ta lista co kilka dni się zmienia i dochodzą nowe
produkty ale w ograniczonej ilości sztuk.Mój znajomy w tym
tyg.zbiera zgłoszenia do końca środy a kosmetyki będą już następnego dnia.
Więc przy moim pośrednictwie możecie je mieć w szybkim czasie.

Jeśli będziecie zainteresowani zaznaczcie z boku na liście ilość sztuk i
swoje nazwisko i prześlij mi listę do środy wieczorem.To dobry pomysł na
prezenty :) i wystarczy dodać jeszcze tylko kreatywny komentarz, dawkę
energii i już święta wszelkie z głowy :)))

Pozdrawiam gorąco

W razie pytań: mailowo albo mój nr to 0606893033

ewa

ps. możecie rozesłać również swoim znajomym jeśli ktoś będzie zainteresowany
choc ilosc ograniczona jak widzicie