[nrg-nlp-club] Re: kinoteka

  • From: ewa <evavisienka@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 15 Sep 2005 11:43:19 +0200

Super... że znów jesteśmy. :) Wysyłałam i wysyłam i nic nie przychodziło :(

Przyznam Wam, że dzisiaj przylatuje mój chłopak... i po dwóch tygodniach
niewidzenia się obawiam się, że nasz świat zamknie się w czterech ścianach
domku i  przestrzeni uścisków. Sami rozumiecie...

Co do opicia zakupu mojego małego mieszkanka to oczywiście zapraszam was na
moją Marsylską. Ale zaproszenie urealni się dopiero jak sie tam wprowadze
czyli w okolicach drugiego tygodnia października.

Pozdrawiam gorąco i kwitnąco

eV@

Użytkownik alex napisał:
>hehe.. Kuba ratownik;]
>
>no wiec nie wiem czy wszyscy juz wiedza, ze dzisiaj robimy spotkanko w
kinotece przy palacu o g. 17:)
>organizuje: Killer
>okazja: opijanie jego urodzin
>jezeli zjawi sie mosci pani wloscianka (Ewa) to rowniez opijemy jej
mieszkanie, chociaz mozemy to zrobic tak czy inaczej:P