[nrg-nlp-club] Re: impreza i Sting

  • From: bassler <basslerek@xxxxxxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Sep 2005 14:16:31 +0200

sluchajcie, impreza jest u mnie DZIS, nie ja ja organizuje wiec wplywu na
termin nie mam, bedzie kilkadziesiat osob (no chyba ze wszyscy zawioda
pokladane w nich oczekiwania), nie bede robil imprez codzien, ostatnio z
klubu nie dotarl NIKT oprocz Adama, który notabene sie nie zapowiadal, i
ogolnie TO JEST IMPREZA U MNIE W AMBASADZIE i jesli wolicie siedziec pod
Kinoteka - nie mam nic przeciw ale ja wole bawic sie w domku, no i jesli tak
dalej pójdzie to będzie to ostatnia imprezka, bo metoda demokratyczna to
czego jak czego ale party zorganizowac sie nie da - trzeba po prostu miec
jakies priorytety, i podporzadkowac swoj czas wedle niego... tyle :P

pozdro,

ps sorki za focha ale powoli wymiękam

--
Don't marry the person you want to live with, marry the one you cannot live