[nrg-nlp-club] Re: impreza i Sting

  • From: "Dominika Orłowska " <dodo13@xxxxxxx>
  • To: <nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 23 Sep 2005 13:52:43 +0200 (�rodkowoeuropejski czas letni)

 Zuziu, nieststy zaproszenia mam na styk!
Jesli chodzi o jutro, to ja jestem juz poumawiana ze swoimi znajomymi z
roznych miast i mysle,ze nie da razy pogodzic jeszcze spotkania z Wami -za
duzo tam bedzie ludzi! (tym bardziej,ze kazdy pewnie zabiera kogos,kto
zabiera kogos ...itp)
poza tym chyba nie wszyscy z nlp maniakow maja zaproszenia na stinga!
ja bede dzis!
pozdrawiam