[nrg-nlp-club] Re: Zadyma;)

  • From: Adam Libura <glajciorz@xxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 06 Oct 2005 00:00:01 +0200

Użytkownik Dominika Orłowska <dodo13@xxxxxxx> napisał:
>phi, kozak wygra:))))

Nie jest sztuka wygrac w tej sytuacji.
Wieksza sztuka (wedlug mnie) jest nie karmic trolla i obejsc takie smierdzace
jajo z daleka zamiast po nim deptac.
Glowna rzecza na jaka liczy Grzesiek w tej dyskusji jest wciagniecie
Kozaka-Marlona-Brando w bezsensowna pyskowe w stylu "A moja piaskownica jest
wieksza i bardziej kolorowa !". Jesli Kozak podniesie te smierdzaca rekawice i
rzuci riposte (jak na Oneiro) - Grzesiek uzna sie za wygranego (bo sprowokowal
do dyskusji). Kozak zreszta tez (bo "nie dal sobie w kasze dmuchac i sie
odwinal").
I tyle tego filozoficznego wywodu (chyba po NLP nie da sie pisac bez metafor :-)

pzdrvk
Adam

 phi, kozak wygra:))))