[nrg-nlp-club] Witajcie Kochani :))))))

  • From: wiola <wiola_wd@xxxxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 30 Oct 2005 21:07:39 +0100

Dopiero dzisiaj otworzyłam swoją pocztę, bo ostatnio trochę problemów się
narobiło i jakoś tak nie mogłam się zebrać.
Dziękuję Wam wszystkim za wsparcie i kopułki (dzięki Adam!).
Wróciłam ze szpitala, teraz pewnie będę na zwolnieniu już do końca, bo mój
lekarz jest z tych, co to wolą na zimne dmuchać. Tak ogólnie czuje sie bardzo
dobrze, mam tylko bardziej się oszczędzać (nie skakać, nie biegać i nie
podnosić nic ciężkiego), ale poza tym żyć "normalnie".
Od tygodnia już czuję jak dzidzia się rusza - niesamowite uczucie! Za tydzień
idziemy do lekarza i może już dowiemy się czy to chłopiec czy dziewczynka.
Teraz dzidziuś, obrazowo rzecz biorąc, przypomina kolbę kukurydzy (tyle,że
zwiniętą), tzn. wagowo i wielkościowo.
Ewuniu, pytałaś, czy już mam brzuszek. Jako, że na początku sporo schudłam, to
tak ogólnie po mnie podobno nie widać, ale brzuszek mam taki jakbym się
naprawdę nieprzyzwoicie dużo najadła (w końcu to juz zaczął się piąty
miesiąc!).
Mam nadzieję, że niedługo będzie okazja, żeby się spotkać i pogadać "na żywo",
bo dawno się nie widzieliśmy.
buziaczki
wiola