[nrg-nlp-club] Re: Hello

  • From: "Dominika Orłowska " <dodo13@xxxxxxx>
  • To: <nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 24 Oct 2005 21:48:09 +0200 (�rodkowoeuropejski czas letni)

 najwazniejsze, zeby z wiola bylo wszytsko ok!!!!!
calujemy

From: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
Date: 10/24/05 21:39:19
To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [nrg-nlp-club] Re: [nrg-nlp-club] Re: [nrg-nlp-club] Hello

Nie lubię kaczek!!!!

: [nrg-nlp-club] Re: [nrg-nlp-club] Hello

> Ello ja jak zwykle w lekcjach siedze, to oznacza ze moge sie czegos
nauczyc zanim zdam sobie sprawe z tego jak wiele wiem :D
> A po polsku, Jak wasze oceny odnosnie waszego nowego prezydenta elekta
profesora prawa? pozdro

> ---- Wiadomo¶ć Oryginalna ----
> Od: Michał_MD <mi_dur@xxxxxxx>
> Do: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
> Data: Mon, 24 Oct 2005 21:27:42 +0200
> Temat: [nrg-nlp-club] Hello

odwiozłem Wiolę do szpitala celem dokonania pewnego zabiegu coby się
dzidziu¶ zbyt wcze¶nie na ten nasz ¶wiat nie pospieszył. Ona tam, ja tu
lipa!!!!