[neveh-l] שבוע ספרייה

  • From: ספריית נוה חנה <chanalibrary@xxxxxxxxx>
  • To: צוות כללי נוח <Neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 10 Mar 2015 12:20:18 +0200

שלום לכם צוות יקר,
במהלך השבוע הבא נעלה על ראש שמחתנו מטעם הספרייה, את נושא המסע בספרות.
כהרגלנו, הנושא יבוא לידי ביטוי בע"ה במסדרונות האולפנה.
אודה לכם על שיתוף פעולה פעם נוספת עם שגעונותי, אם תוכלו לכתוב לי במייל חוזר
תשובה לשאלה הבאה:
ספר/י על ספר שלקח אותך למסע שממנו חזרת קצת אחרת, עם התבוננות חדשה על החיים,
על העולם ועל מה שביניהם.
המורות לספרות התבקשו על ידי לתת זמן לבנות לענות על אותה שאלה, אני מקווה
שהתוצרים המשותפים יבואו לידי ביטוי במסדרונות.
אם יש לכם רעיונות להעשרה בנושא אשמח מאד מאד לשמוע ולהתעשר מהם.
תודה מראש לכולכם, ומחכה לתגובותיכם הזריזות עד סוף השבוע.
ברכה