[neveh-l] כמה דברים דחופים משולחן ראש האולפנה

  • From: רונן בן-דוד <ronenbd@xxxxxxxxx>
  • To: <neveh-l@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Mar 2011 10:16:01 +0200

אחרי פורים שמח לכולנו

ב"ה עברו אירועי הרוחב של אדר בצורה טובה מאוד.

חותם ידן של בנות י"ב בהנהגת הצוות שלהן (רבקי, מיכל קורניץ ויהודית לדרר) ניכר בכל, ולטובה.

האירועים היו טובים, מושקעים, מגוונים וביטאו הרבה מימד של נתינה ושל אהבת המקום, על הביקורות הרבות והמעניינות.

יישר כח לכל הצוות החינוכי, המקצועי, לאבי, למזכירות ולכל מי שנשא בעול.

ומכאן להבא, שני דברים מרכזיים:

1. בימים אלה אני מקיים סבב שיחות עם כל הצוות לקראת שנה הבאה. למייל זה מצורף טופס אותו אני מבקש להדפיס ולמלא בכתב ידכם האישי,  ולהביא לי אותו בפגישה. מייל זה הוא לעייני ועיוני בלבד. נא למלא בקפידה ובכובד ראש
2. ישיבות מורים לפנינו:

מורי ט': יום רביעי כ"ד באדר שני (30/3): 19:00 עד 22:00 בערך, כשעה לכל כיתה, לפי הסדר.

מורי י"א:  יום ראשון כ"ח באדר שני (3 באפריל): 19:00 עד 22:00 בערך, כשעה לכל כיתה מכיתות יא1, יא3, יא4, לפי הסדר הזה. לכיתה יא2 נקבע זמן נפרד.

מורי י':  ב' בניסן (6 באפריל):  19:00 עד 21:30 בערך, כשעה ורבע לכל כיתה

נוכחות כל הצוות המקצועי חובה בערבים אלה

כמנהגנו, אנו מקיימים ישיבות מקדימות לגבי כל כיתה עוד לפני ישיבת המורים. עדכוני הסטוד-נט הכרחיים וקריטיים בהקשר זה.

נא עדכנו את הסטוד-נט עד ליום חמישי הקרוב (י"ח באדר שני, 24/3)

נשתמע בטוב בע"ה,

הרב רונן

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today