[neveh-l] מייל חשוב ולא שיגרתי מהרב אבישי.

  • From: Avishai Milner <avishm@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: neveh-l@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 May 2010 15:34:48 +0200

לחברי  לצוות נוה חנה ברכה ושלום

לאחר תקופה רבת שנים בנוה חנה, מבקש אני לעדכנכם כי החלטתי לסיים את תפקידי
באולפנה .
אתמול, יום שלישי, שוחחתי על כך עם צוות המחנכות, וכעת הגיע העת לעדכן את החבורה
כולה (מה גם שכמובן עוף השמיים מוליך את הקול ואת הכל מהר מאוד...).

סיום העבודה בנוה חנה נעשה כמובן בלב כבד מאוד ומתוך אהבה וקשר למקום בכל רבדיו,
אך גם מתוך שמחה וצפייה לעשייה חינוכית במקום אחר

במייל קורקטי זה מבקש אני לעדכן , כמובן שעוד נדבר  ונרחיב בשיח אנושי.(ולא
ווירטואלי...)

כאן בנו"ח, באופן טבעי , יטול הרב רונן את שרביט הניהול ויעמוד בראש, ובמקביל אנו
בתהליך של יצירת צוות ניהולי ורבני אשר בע"ה ימנף את השינוי  לתחדשות ועשיה . אני
מקווה שבהקדם האפשרי יתבררו ויסגרו הדברים ונוכל לעדכנכם.

פרשת השבוע , בהעלותך עוסקת הרבה במסעות בני ישראל , על פי ה' יסעו ועל פי ה'
יחנו... וכמובן פרשיית ויהי בנסוע.
וכך כתב על הפסוקים בעל מי השילוח בפרשתינו:

ויהי בנסוע הארון ויאמר משה קומה ה' כו', כי נסיעה הוא שהאדם יוצא לדרך ולא יודע
מה יולד לו צריך להרעים ולצעוק לה', וזה שקודם כל נסיעה היו תוקעין תרועה, כי
תרועה היינו קול רעם וגם ביום טוב היו תוקעין כי בשיני' הזמן צריך האדם לצעוק לה'
שישמרו מכל דבר רע שיבא נגדו, ועתה שהתחילו לנסוע לארץ ישראל ונסע הארון קודם כתיב
ויאמר משה קומה ה' היינו שהתחיל להתפלל שיהי' נסיעה הזו לשלום מכל פגע רע בדרך:

אכן כל שינוי משמשים בו בעירבוביה חשש מהלא נודע, יחד עם חדוות ההתחדשות והסקרנות,
אך למעלה מכך מצויה תפילה מעומק הלב שתהיה נסיעה זו לכולנו לשלום להצלחה ולצמיחה.

מוקירכם מאוד
אבישי מילנר