[netwerk] mailinglist netwerk

  • From: "Taelman Helena" <helena.taelman@xxxxxxxx>
  • To: <netwerk@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 14 Nov 2006 11:34:02 +0100

Beste netwerk-leden,

Gisteren heb ik een mailinglist geinstalleerd voor alle netwerk-leden.
Elk lid kan een mail posten op netwerk@xxxxxxxxxxxxxx Gebruik wel uw
professioneel e-mailadres, aangezien het systeem enkel dit adres
herkent. Indien uw e-mailadres wijzigt, stuurt u ons een berichtje. Dan
passen we dit aan.
Indien u een lid wil toevoegen of verwijderen, kan dat door Elma of mij
een berichtje te sturen.
Onze e-mailadressen zijn: e.m.kolhoff@xxxxxx en Helena.Taelman@xxxxxxxx
  .

Met dank aan Liesbeth Schlichting en het onderzoeksteam in Tilburg voor
het updaten van de ledenlijst.

mvg,

Helena Taelman

http://www.cnts.ua.ac.be/netwerk

professional e-mailaddress, since this is the only one that is
recognized by the system (unless you let us know your other
e-mailaddresses in use).

You can (un)subscribe by sending a message to Elma or to me:
e.m.kolhoff@xxxxxx en Helena.Taelman@xxxxxxxx .

We thank Liesbeth Schlichting and the Tilburg research team for
updating the member list.

Kind regards,