[ncz-studenten] mailinglist

  • From: "Vanessa Maes" <maes_vanessa@xxxxxxxxxxx>
  • To: ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 25 Dec 2005 13:37:51 +0000

Beste medestudenten

Mag ik vragen de mailinglist enkel te gebruiken voor mails die enkel voor het vak NCZ van toepassing zijn?

Enkele medestudenten hebben me gecontacteerd dat ze dit storend vinden.

Binnenkort worden ook de oudstudenten toegevoegd, ik vrees dat ik dan ook van die mensen soms mails zal krijgen met de vraag het puur zakelijk te houden om de mailbox niet te overladen met allerlei powerpointvoorstellingen of andere "mooie en leuke dingen" die  weinig met het essentiële van de mailinglist te maken hebben.

Bedankt voor het begrip.

Vanessa & Leen