[ncz-studenten] Re: het brein

  • From: "wynen denise" <denise.wynen@xxxxxxxxxx>
  • To: <maes_vanessa@xxxxxxxxxxx>, <ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 18 Dec 2005 20:14:14 +0100

Beste studenten,
De reeks over het brein in De Morgen ('Het breinrapport') is zeer interessant
maar niet zo gemakkelijk.  De brochure 'Mijn bijzonder brein' van de Koning
Boudewijnstichting echter is zeer duidelijk en eenvoudig en vooral ook zeer
mooi geïllustreerd.  Ik heb ze een week geleden besteld en al thuis gekregen.
Ze is gratis te verkrijgen op onderstaande website die Vanessa jullie heeft
doorgemaild.
Ik zou hem zeker aanvragen,
Denise