[ncz-studenten] codes kranten

  • From: "Vanessa Maes" <maes_vanessa@xxxxxxxxxxx>
  • To: ncz-studenten@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 29 Nov 2005 17:47:52 +0000

Hallo

Ik heb geprobeerd me in te loggen op de verschillende krantensites, telkens krijg ik foutmeldingen. Heeft iemand anders dit probleem ook, of wie wil eens proberen inloggen en me iets laten weten? Ik heb het probleem ook met Competas, het online programma om de verschillende office programma's via zelfstudie aan te leren dat onze school ter beschikking stelt. Sommige mensen kunnen zich met mijn code inloggen thuis, en als ik hetzelf probeer krijg ik dus ook foutmeldingen.

Bij deze nog even de inlogcodes van de kranten:

standaard + morgen + knack
pasw: bibbls

de tijd
user hc238784