[mkn] Ändrad lunchplats 17:e sept.

  • From: mats.johansson@xxxxxxxxxxx
  • To: mkn@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: 15 Sep 2004 15:31:00 +0100

Hej igen!
Det ser ut som att vi blir mellan 10-14 personer på vår MKN-lunch på fredag -
va´ KUL!
Jag har dessvärre själv fått förhinder - begravning (min farmor).
Dessutom har jag fått ett besked från "nya" T & T, om att vi inte har fått boka
bord där.
OBS!!! Därför intar vi lunchen på "Helen & Jörgens" istället klockan 12:00,
bokat i mitt namn Mats Johansson.

Ursäkta detta strul!

Med vänlig hälsning,
Mats Johansson

Hej!
Efter att ha njutit av en god MKN-lunch senast på Byttan ( i härligt väder ),
tycker jag att det vore trevligt om vi kunde samlas till en ny lunch. Därför
vill jag bjuda in till en MKN-lunch 17:e september på T & T ( nya ägare ),
vilket då också blir en höstupptakt på fler nätverksluncher.
Maila Ditt svar senast 9:e september.

VÄLKOMMEN!

Med vänlig hälsning,
Mats Johansson