[mkn] =?iso-8859-1?Q?Härlig_artikel_om_lovsång_i_Östran!?X-MimeOLE: Produced By Microsoft Exchange V6.5.7226.0

  • From: "Halldorf Stefan" <Stefan.Halldorf@xxxxxxxx>
  • To: <mkn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 20 Apr 2005 15:50:46 +0200

I pappersversionen av dagens Östra Småland finns en jättefin artikel om
ungdomar och lovsångledare från Två Systrars Kapell som varit på en
lovsångskonferens i London helgen som gick. Tyvärr hittar jag den inte på
nätet, men den är på sidan 10 och är en helsida.

Artikeln handlar inte bara om konferensen och lovsång, utan om mycket om
kristen tro i övrigt. Det finns folk och församlingar i Svenska Kyrkan som både
vill hålla fast vid bibelordet och vågar tro på under. Verkligen roligt när det
presenteras så bra i en vanlig, profan tidning också!

I Pingstkyrkan hade vi ju annars en mycket fin lovsångskväll också i lördags -
men det har det väl inte skrivits om någonstans. Eller har jag missat något?

Än är det inte försent att anmäla sig till lunch på måndag!

Stefan
Att skicka ett meddelande till alla på listan: mkn@xxxxxxxxxxxxx

Att gå ur, gå med eller ändra e-postadress: www.freelists.org/webpage/mkn