[mkn] Re: inbjudan MKN lunch!

  • From: "Fam Ceder" <ceder@xxxxxxxxx>
  • To: <mkn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 6 Oct 2004 07:14:49 +0200 (CEST)

Hej,

Jag kan inte komma på fredag. Ett förslag från mig är att variera dag för
lunchen igen. (Jag kan i stort sett aldrig vara med på fredagar.)

Ha det gott / Micke

> Hej!
>
> Tiden flyger och det är dags att luncha igen. Denna gång är det jag som
> "rookie" som inbjuder.
>
> Tid: Fredag 8 oktober 13.00
> Plats: Hanssons Krog, ute på kvarnholmen södra. Bortanför Baronen
> Bokning: Jag behöver detaljboka senast Torsdag middag
>
> Som sagt. Hör av er innan torsdag middag, ni som vill luncha.
> Förslagsvis via niclas-nilsson@xxxxxxxxxx (Så vida ni inte brukar
> använda något annat system via listan)
>

> En fantastisk vecka önskar jag er och varmt välkomna på fredag!
>
> Niclas Nilsson

> [...]

----
Se Webaids film mot barnprostitution (30 sek) http://www.webaid.se/film
Filmen är obehaglig, men viktig och värd att se

Att skicka ett meddelande till alla på listan: mkn@xxxxxxxxxxxxx

Att gå ur, gå med eller ändra e-postadress: www.freelists.org/webpage/mkn