[mkn] SV: Re: SV: Lunch

  • From: David Hedström <david.hedstrom@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <mkn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 16:47:26 +0200

KOMMER EJ
DAVID

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: mkn-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:mkn-bounce@xxxxxxxxxxxxx]För Fam
Ceder
Skickat: den 12 maj 2004 13:39
Till: mkn@xxxxxxxxxxxxx
Ämne: [mkn] Re: SV: Lunch

Hej,

Jag är osäker på om jag fått alla mail. Vilka har du fått som sagt ja? Jag
har Mats N, Bengt och Micke J. Dessutom kommer jag själv inte kunna vara
med, jag måste till Stockholm på fredag.

/Micke

> Tyvärr kan jag inte komma. Ett tag såg det ut som en grej jag är med och
> arrangerar på fredag skulle bli inställd, men så är inte fallet nu, så
> jag får avstå från den trevliga lunchen den här gången. Hoppas att ingen
> av er andra som tackade nej redan förra veckan tog fel på dag. Har saker
> förändrat sig, så går det förstås bra att hoppa med igen - bara Mikael
> C. får veta om det.
>
> Eftersom jag inte är med, räknar jag med att ni som är där utser någon
> ansvarig för nästa lunch - för det blir väl en till före sommaren?
>
> Stefan

----
Se Webaids film mot barnprostitution (30 sek) http://www.webaid.se/film
Filmen är obehaglig, men viktig och värd att se

Att skicka ett meddelande till alla på listan: mkn@xxxxxxxxxxxxx

Att gå ur, gå med eller ändra e-postadress: www.freelists.org/webpage/mkn