[mkn] SV: Lunch igen!

  • From: Widäng <widang@xxxxxxxxx>
  • To: <mkn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Mar 2004 12:25:00 +0100

Kan tyvärr inte!
/Mathias

-----Ursprungligt meddelande-----
Från: mkn-bounce@xxxxxxxxxxxxx [mailto:mkn-bounce@xxxxxxxxxxxxx] För
Halldorf Stefan
Skickat: den 27 februari 2004 12:40
Till: mkn@xxxxxxxxxxxxx
Ämne: [mkn] Lunch igen!

Då försöker vi utnyttja den fina listan för en riktig inbjudan!

Nästa fredag, 5/3, kl 11.30 på Hanssons krog vid Skeppskajen vore det
trevligt om vi kunde ses!

Hanssons serverar alltid en smaklig soppa till förrätt, och varmrätten
brukar inte vara mindre smaklig.

I vanliga fall svarar ju bara den som kan och vill komma, men den här
gången vore det roligt att få ett livstecken från alla, så att jag ser
att listan fungerar. Svara alltså senast onsdag om du kan komma eller
inte...

Svarar du på det här mejlet, så ser också alla andra svaret. Föredrar du
att bara jag ska se svaret, så skicka ett mejl till
stefan.halldorf@xxxxxxxxx

Stefan
Att skicka ett meddelande till alla på listan: mkn@xxxxxxxxxxxxx

Att gå ur, gå med eller ändra e-postadress:
www.freelists.org/webpage/mkn