[mkn] SV: Lunch

  • From: "Halldorf Stefan" <Stefan.Halldorf@xxxxxxxx>
  • To: <mkn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 May 2004 10:52:11 +0200

Tyvärr kan jag inte komma. Ett tag såg det ut som en grej jag är med och
arrangerar på fredag skulle bli inställd, men så är inte fallet nu, så jag får
avstå från den trevliga lunchen den här gången. Hoppas att ingen av er andra
som tackade nej redan förra veckan tog fel på dag. Har saker förändrat sig, så
går det förstås bra att hoppa med igen - bara Mikael C. får veta om det.

Eftersom jag inte är med, räknar jag med att ni som är där utser någon ansvarig
för nästa lunch - för det blir väl en till före sommaren?

Stefan