[mkn] Lite motion ocksa!

  • From: "Halldorf Stefan" <Stefan.Halldorf@xxxxxxxx>
  • To: <mkn@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 18 Feb 2004 16:00:55 +0100

Forhoppningsvis sista mailet for idag!

Korta rader sag helt OK hos mig nar jag fick tillbaks det.

Kan nagon datamanniska forklara varfor Anders a, a och o sag=20
helt riktiga ut, medan mina ersatts med 4 eller 5 tecken och gor=20
mejlen olasbara? Anders egen teori var att det var for att han ar=20
en genomgod manniska...

Han ar alltsa redan borta fran listan...

Rubriken da: Jo, jag kan tanka mig en liten joggingtur vid =
Norrlidsbastun=20
pa fredag kl 16.30 med tillhorande bastu och bad. Nagon som vill haka=20
pa? Kan sta for skjuts bade till Smedby och Trekanten.

Stefan