[makion] Re: ナミマソ、ヒエリ、ケ、槶ェマヘ、モ

  • From: Yoshihiro Fujiwara <fwara@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: 竹田Gメーリングリスト <makion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 20 Apr 2001 22:52:03 +0900

RI登録のミスが発生したようです。20日の午後6時38分以前に登録手続きを
した人はもう一度行ってください。

Accident happened in computar using the registration of RI.  Please
register again if you registered before 20th 6:38 p.m..

On Fri, 20 Apr 2001 22:42:26 +0900 (JST)
isono@xxxxxxxxxxxxxxxxx wrote:

> 藤原 義博 様:

> [...]

Yoshihiro Fujiwara  fwara@xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Division of Molecular Science
Graduate School of Science and Technology
Kobe University
Rokodai 1-1, Nada
Kobe 657-8501
Japan

Tel&FAX:078-803-5870