[madmanhi] Fwd: ‏‏FW: כנס לקראת מיצ"ב תשע"ו

  • From: Ora Baumgarten <orabaumgarten@xxxxxxxxx>
  • To: Madmanhi <madmanhi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 May 2015 09:42:42 +0300

Hi
Pat has asked me to forward the following message:

______________________________

מ: גיל ברדוגו
‏‏נשלח: יום רביעי 13 מאי 2015 22:17
‏‏אל: פט טלשיר
‏‏נושא: ‏‏RE: כנס לקראת מיצ"ב תשע"ו

פט

תודה!

הרעיון הוא כבר עכשיו לדבר על ההתארגנות למבחני המיצ"ב של תשע"ו. כל מה
שהיית רוצה לעשות עם המורים להכין אותם. ועוד- אני מעוניין להטמיע למידה
משמעותית בתחום האנגלית. כך לא תהיה הלמידה רק לקראת מיצ"ב. המיצ"ב יהיה התוצר
הסופי.

________________________________
מ: פט טלשיר
‏‏נשלח: יום רביעי 13 מאי 2015 21:39
‏‏אל: גיל ברדוגו
‏‏נושא: ‏‏RE: כנס לקראת מיצ"ב תשע"ו

אני יכולה להגיע אך אני צריכה לדעת מה המטרה והתוכנית

אנא הסבר

תודה

פט

________________________________
מ: גיל ברדוגו
‏‏נשלח: יום רביעי 13 מאי 2015 12:40
‏‏אל: פט טלשיר
עותק: מורן עמר (morani2501@xxxxxxxxx)
‏‏נושא: כנס לקראת מיצ"ב תשע"ו

פט שלום,
חשוב לי לדעת האם ב 27/5 סביבות 16:30 את זמינה לתת סדנה למורי ד-ה,ז-ח של
בתיה"ס של קבוצה 2 שיעברו מיצ"ב בתשע"ו. נדמה לי שאפילו חשוב לפצל לשתי קבוצות
– את ועוד מדריכה שלך. חשוב לי מאוד להוציא את ההזמנה.
גיל

גיל ברדוגו
מחמ"ד
העיר ירושלים (מנח''י)