[Lugge] Re: R: SMS Gateway

  • From: "Danilo Paissan" <Danilo.Paissan@xxxxxxxxxxx>
  • To: lugge@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 14 Feb 2002 07:53:33 +0100

Io ho provato (in verita` brevemente) a usare Java per mandare gli SMS ma
non va`... cioe` riconosce la porta seriale, scrive sulla seriale ma non
succede nulla.
Se mandi una copia del programmino che hai fatto tu mi fai un piacere cosi`
gurado dove sbaglio.

Ciao e grazie.

This e-mail and any attachments are confidential.  If you are not the intended
recipient, please notify us immediately by reply e-mail and then delete this
message from your system. Do not copy this e-mail or any attachments, use the
contents for any purpose, or disclose the contents to any other person: to do
so could be a breach of confidence.