[Lugge] OT Homus Tecnologicus

  • From: pietros1 <pietros1@xxxxxxxxxx>
  • To: Archeoastronomia Ligustica <archeoastronomia_ligustica@xxxxxxxxxxx>,livia <a.lilith@xxxxxxxxxx>, lugge <lugge@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 12 Feb 2003 21:38:15 +0100

Three naked guys are sitting in a sauna.
Suddenly everyone hears a "beep".
The first guy touches his arm to stop the "beep".
The others look at him and he says "it's my electronic diary, I've a
microchip in my arm".
Few minutes later a telephone rings and the second guy put his hand close to
ear.
When the telephone call ends he says "It's my mobile, I've a microchip in my
hand".
The thirs man, frustrated because he's not up-dated, goes out and after few
minutes is back again
with a strip of toilet paper in his arse (ass/bottom).
The others are asthonished, but he says "I'm just receiving a fax".

 Tre uomini nudi sono seduti in una sauna.
 Improvvisamente si sente un "Beep".
 Il primo uomo preme il suo avambraccio e il "beep" cessa.
 Gli altri lo guardano interrogativamente.
 "E' la mia agenda elettronica", dice lui, "ho un microchip sotto la
 pelle del braccio".
 Dopo pochi minuti un telefono squilla. Il secondo uomo alza il palmo
 della mano e se lo porta all'orecchio.
 Quando finisce la telefonata spiega: "E' il mio cellulare, ho un
 microchip nella mano".
 Il terzo uomo, sentendosi decisamente arretrato tecnologicamente,
 esce dalla sauna....
 Dopo pochi minuti ritorna con una striscia di carta igienica che gli
 penzola dal sedere.
 Gli altri lo guardano stupiti.
 "Sto ricevendo un fax".

========---------- Prima di scrivere in m-list per favore leggi il regolamento http://www.lugge.net/soci/index.php?link=manifesto.htm#list