[lug-vidin] Работна среща

  • From: Vladimir Vassilev <vlood.vassilev@xxxxxxxxx>
  • To: discussions@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 23 Feb 2010 11:26:49 +0200

Здравейте,

В сряда вечер пътувам за Видин с цел да свърша малко повечко работа на място
около организирането на Феста. Работната ни среща ще бъде на 25.02
(Четвъртък) от 18:30 пред съвета!

Нещата, които ще се обсъждат са:

- търсене на партньори и спонсори на събитието;
- развитието на сайта (в момента е в разработка от брат ми);
- уговарянето на подходяща зала за събитието;
- обсъждане и доизглаждане на програмата за деня на събитието (подготвям
бета, която ще ви представя на място);
- преразпределение на малките задачки, за да видим кой с какво ще може да си
играе следващите седмици;

В петък ще обикалям потенциални партньори и спонсори, както и потенциалните
места за случване на събитието. Всеки ще бъде добре дошъл да ме придружи
тогава или да действа успоредно в случай, че познава някакви хора, които
влизат в по-горната група.

Не ми пишете "Ще идвам/няма да идвам" защото не ме интересува. Който има
интерес от това да се случи събитието и има физическата възможност, ще
дойде. Който няма възможността - достатъчно свободен съм, за да се видя с
него в други време и да се координираме като хората. Събота идвам на
хакатона, ако такъв ще се организира, защото имам поне 3 сайта, които трябва
да поприключа до края на месеца, съответно на тая седмица. На хакатона също
можем да ги дискутираме нещата, но предпочитам повече с код да се занимаваме
там :)

Който закъснее за срещата, може да звънне на телефоните по-долу, за да му
кажа къде сме отседнали!

По-здрави и до скоро!

Владо

0885 448475