[lug-vidin] Re: Евентуално да се видиме, ако имате желание

  • From: Kristian Kirilov <k.kirilov@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: g.aleksandrov@xxxxxxx, discussions@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 15 Feb 2010 09:19:32 +0200

g.aleksandrov@xxxxxxx wrote:
Значи аз и Ечеверия ще сме там със сигурност. Само трябва да му кажа, че той май не чете списъка. За другите да си кажат. Цитат от Kristian Kirilov <k.kirilov@xxxxxxxxxxxxx>:

> В крайна сметка не разбрах, ще се виждаме ли? Напишете нещо ако някой не го устройва, а можеби и ако го устройва и би дошъл. Все пак не ми се стои сам.
>
> Поздрави
> К.Кирилов

Онлайн покер в bwin - играй безплатно в българските квалификации
за Irish Open! Спечели пакет за $8000!
<http://mail.bg/ads/www/delivery/ck.php?oaparams=2__bannerid=6052__zoneid=17__cb=d4082b9136__maxdest=http://adserver.itsfogo.com/click.aspx?zoneid=75381>

Можеби сега е момента да питам къде точно там? :)) В горните 3 реда не съм споменал място. Е нищо важно е, че има желаещи :))

Добре, предлагам на съвета да го направим? Високата сграда да центъра (където всички си уреждат срещи).

Поздрави
К.Кирилов