[lug-vidin] Re: Нахвърлях нещо примерно на тема "Хакатон"

  • From: g.aleksandrov@xxxxxxx
  • To: Kristian Kirilov <k.kirilov@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 11 Feb 2010 18:17:24 +0200

В: Здравей, знаеш ли за хакатоните в ПМГ?
О: Да
В: А искаш ли да ги посещаваш?
О: Не
В Защо така пич, там е интересно?
О: Защото е извън интересите ми да съм самоубица сенктанкта-камикадзе. Аз съм руса кифла и искам як ебач с много кинти.

Links:
------
[1] http://www.lug-vidin.org/?page_id=315

Ferratum - бърз заем онлайн!