[lug-vidin] Re: Re: Предложения за Open Fest :)

  • From: Liubomir Petrov <lpetrov@xxxxxxx>
  • To: milen kostov <milen_net@xxxxxx>
  • Date: Fri, 12 Feb 2010 20:48:11 +0200

Оха :) Интересна тема са мобилните ОС-и.. Имам да пиша курсова за Андроид,
но .. поради прекаленно многото (ненужна/неважна/невярна) информация в нета,
много се затруднявам и не знам кога ще седна да я напиша, както си трябва..
Ако намеря достатъчно _интересни_ материали по темата, може да ударя 1 рамо
:)

Поздрави,
Любомир Петров
Founder of Bizz.bg