[liblouis-liblouisxml] Re: Table for Inuit Braille

  • From: Greg Kearney <gkearney@xxxxxxxxx>
  • To: liblouis-liblouisxml@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 16 Nov 2012 08:54:31 +0800

Here is the complete set of files including the inuit table itself and a text
text file with all the letters. I am using the 11 September release of
BrailleBlaster, is there a way to get the version string back from it?

I have not been able to test this in file@brl as I get the error: ink.cfg:50:
Table 'iu-ca.ctb' cannot be found. Where should I place the table so it can be
found I thought I have it in all the places it needed to be but clearly I don't.

ᐁ     ᐃ     ᐅ     ᐊ

ᐯ     ᐱ     ᐳ     ᐸ     ᑉ

ᑌ     ᑎ     ᑐ     ᑕ     ᑦ

ᑫ     ᑭ     ᑯ     ᑲ     ᒃ

ᒉ     ᒋ     ᒍ     ᒐ     ᒡ

ᒣ     ᒥ     ᒧ     ᒪ     ᒻ

ᓀ     ᓂ     ᓄ     ᓇ     ᓐ

ᓭ     ᓯ     ᓱ     ᓴ     ᔅ

ᓓ     ᓕ     ᓗ     ᓚ     ᓪ

ᔦ     ᔨ     ᔪ     ᔭ     ᔾ

ᕓ     ᕕ     ᕗ     ᕙ     ᕝ

ᕂ     ᕆ     ᕈ     ᕋ     ᕐ

ᙯ     ᕿ     ᖁ     ᖃ     ᖅ

ᖏ     ᖑ     ᖓ     ᐊᖕ

ᙱ     ᙳ     ᙵ     ᐊᖖ

ᖠ     ᖢ     ᖤ     ᐊᖦ

ᕼᐃ  ᕼᐅ  ᕼᐊ  '
ᑐᙵᓱᒋᑦᑎ

ᑐᙵᓱᒋᑦᑎ ᓄᓇᕗᑦ ᒐᕙᒪᒃᑯᖏᓐᓂ

ᓄᓇᕗᑦ -- "ᓄᓇᕗᑦ" ᐃᓄᐃᑦ ᐅᖃᐅᓯᖓᑦᑎᒍᑦ --
ᐊᖏᕐᕋᕆᔭᐅᓕᖅᑐᖅ ᐃᓄᖕᓄᑦ ᐊᒥᓱᒻᒪᕆᖕᓂᒃ
ᐊᕐᕌᒍᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᑲᓇᑕᒥ ᐃᓚᐅᖃᑕᐅᓕᖅᑐᖅ
ᐊᕐᕌᒍᑦ 100 ᐅᖓᑖᓂ. ᐱᖃᑕᐅᑎᑦᑎᑦᑎᐊᖅᑐᑦ
ᑕᒪᐃᓐᓂᒃ ᐃᓕᖅᑯᓯᑐᖃᑎᒍᑦ ᖃᐅᔨᒪᓂᕆᔭᐅ
ᔪᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᐱᒻᒪᕆᐅᑎᑕᐅᔪᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᓄᑖᑦ
ᐱᕕᒃᓴᕆᔭᐅᔪᑦ ᓴᖅᑭᑎᑕᐅᓯᒪᔪᑦ ᓲᕐᓗ
ᖃᕆᑕᐅᔭᒃᑰᕈᑎᓂᒃ, ᓄᓇᕗᑦ ᒐᕙᒪᒃᑯᖏᑦ
ᒫᓐᓇᐅᔪᖅ ᓴᖅᑭᔮᖅᑎᑦᑎᓕᖅᑐᑦ ᐊᒥᓱᓂᒃ
ᐱᔨᑦᓯᕋᐅᑎᓂᒃ ᒪᓕᒃᑐᓂᒃ ᐊᔾᔨᐅᖏᑦᑐᒃᑯᑦ
ᐱᔭᐅᔭᕆᐊᓕᖕᓂᒃ 33,697-ᓄᑦ ᓄᓇᖃᖅᑐᓄᑦ.

ᓄᓇᕗᒨᖓᔪᑦ
ᐅᖃᓕᒫᕆᑦ ᐅᖃᐅᓯᖃᖅᑐᓂᒃ ᐃᓄᖁᑎᑦᑕ, ᐃᓕᖅ
ᑯᓯᖁᑎᑦᑕ, ᐆᒪᔪᑦ, ᐃᓕᑕᕆᔭᐅᔾᔪᑎᑦᑕ,
ᐱᒋᐊᕐᓂᕆᓚᐅᖅᑕᑦᑕ, ᓄᓇᕗᑖᖅᓯᒪᓂᑦᑕᓗ
ᒥᒃᓵᓅᖓᔪᓂᒃ, ᐊᒻᒪᓗ ᐊᒥᓱᒃᑲᓐᓂᕐᓂᒃ.

ᓄᓇᕗᒥ ᒪᓕᒐᓕᐅᕐᕕᒃ
ᑕᑯᒋᐊᕐᓗᒋᑦ ᒪᓕᒐᓕᐅᖅᑎᓄᑦ ᖃᐅ
ᔨᒋᐊᕈᑎᒃᓴᑦ ᑐᕌᕈᑏᑦ, ᐅᖃᓕᒫᕐᓗᑎᓪᓗ
ᐱᖁᔭᓂᒃ ᐊᒻᒪᓗ ᒪᓕᒐᓂᒃ, ᑲᒥᓯᓇᐅᑉᓗ ᐅᖃᐅ
ᓯᕐᖓᐅᑎᖓᓂᒃ, ᑲᑎᒪᔾᔪᑎᕕᓂᕐᓂᒡᓗ,
ᖃᓄᐃᓕᖓᓕᕐᓂᖏᓐᓄᓪᓗ ᒪᓕᒐᐃᑦ ᐊᒻᒪᓗ
ᐊᓯᖏᑦ.

ᓄᓇᕗᒥ ᓇᖕᒥᓂᓕᖕᓅᖓᔪᑦ ᑐᑭᓯᒋᐊᕈᑎᒃᓴᑦ
ᓄᓇᕗᑦ ᑮᓇᐅᔾᔭᒃᓴᕐᕕᐅᔪᓐᓇᓪᓚᕆᓕᕐᒪᑦ. ᐅ
ᖃᓕᒫᕈᓐᓇᖅᑕᑎᑦ ᒫᓐᓇᓵᖑᓂᖅᐹᒃᑯᑦ
ᑳᓐᑐᕌᒃᑖᕈᒪᓇᔭᖅᑐᓄᑦ ᑐᒃᓯᕋᐅᑏᑦ
ᐃᓄᐃᑦ/ᐅᑭᐅᖅᑕᖅᑐᒥᐅᑦ ᐊᑐᖅᑕᐅᔪᒪᓂᖅᓴᐅ
ᓂᖏᓐᓄᑦ ᐊᒻᒪᓗ ᑐᑭᓯᒋᐊᕈᑎᒃᓴᑦ ᖃᓄᖅ
ᓇᖕᒥᓂᕆᓂᐊᖅᑕᕐᓂᒃ ᐱᒋᐊᖅᑎᑦᑎᓇᔭᕐᒪᖔᖅ
ᐱᑦ.
Gregory Kearney | Manager Accessible Media
Association for the Blind of WA - Guide Dogs WA
PO Box 101, Victoria Park WA 6979 | 61 Kitchener Ave, Victoria Park WA 6100
Tel: 08 9311 8246 | Fax: 08 9361 8696 | www.guidedogswa.com.au
Tel: 307-224-4022 (North America)
Email: greg.kearney@xxxxxxxxxxxxxxxxxx
Email: gkearney@xxxxxxxxx

Everyone has the right to freedom of opinion and expression; this right
includes freedom to hold opinions without interference and to seek, receive and
impart information and ideas through any media and regardless of frontiers.
Article 19 of the UN Universal Declaration of Human Rights