[ks] Re: [ks] Küsimused

  • From: Anu Taprimäe <anut@xxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 19 May 2008 14:08:44 +0300 (EEST)

Tere!
Õppetoole ülikooli instituutides enam ei eksisteeri.
Keskkonnakorraldusse tuleb esitada jah 2 eksemplari.
Tulen neljapäeval siia kell 9.00.
Palun tulge T. Põderiga kindlasti kiiremas korras rääkima, miks Te soovite
kaitsta seminaritöö ja bak-töö ühel ajal?
Anu Taprimäe

Tere!

Keskkonnakorralduse õppetooli koduleht http://www.tlu.ee/kesk/
Ajutine foorum: http://www.matkaja.com/ -> matkafoorum ->keskkonnakorraldus