[ks] KS-11

  • From: "Kete Rosenperk" <keterose@xxxxxxxxxxx>
  • To: ks@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 May 2004 21:19:27 +0300

heipa, kuulge see ju täitsa hea mõte ja peax nüüd enamus ka seda kuulma, olex tore ja veel toredam olex , kui kõik ikka huvitatud ka on...mõnusa koosviibimise poolt olen minagi nii et mina olen tulija...!!!!

From: "Toomas Eilat" <toomas.eilat@xxxxxxx>
To: <ks@xxxxxxxxxxxxx>
Subject: [ks] Re: KS-11
Date: Wed, 26 May 2004 18:48:14 +0300

Heip,
Mina 100% ideega nõus, et miskit toredat üheskoos enne suurt suve teha.
Mai tea nüüd, et kas mõeldakse sellist väikest väljasõitu grüünesse a-la: väike grillimine ja päikeseloojang ja siis õhtul igaüks oma koju. Sellisel juhul oleks mõistlik vast midagi päris Tallinna servas leida (Tabasalu, Pirita ...etc.).
Aga kui plaan näiteks ööseks jääda, siis pakuks omaltpoolt välja Laulasmaa, Lohusalu kandi. Laulasmaal mul suvila ja kui mingi sobiv aeg välja valida, siis saaks ehk sealgi olla (nädalavahetusel mu vanematel lihtsalt kombeks seal käia, et siis sobivam oleks millaski nädala sees), sauna teha, rannas käia ja niisama suvest rõõmu tunda. See suvila just liiga suur ei ole, aga ühe toreda keskkonnakorraldajate seltskonna mahutab igatahes ära :)

Sihuksed mõtted...