[ks] Fw: Konverents TEUK-IV, kutse ja kava

  • From: "Liis" <liis@xxxxxxxxxxxx>
  • To: <sorex@xxxxxxxxxxxx>, <ks@xxxxxxxxxxxxx>, <atimm@xxxxxx>
  • Date: Thu, 24 Oct 2002 13:05:47 +0300

Selline konverentsi kutse tuli EKO listi!!

Terv,
Liis

Konverents TEUK-IV, kutse ja kava

Mul on hea meel teatada, et Eesti säästliku arengu edendamisele
pühendatud konverents
TAASTUVATE  ENERGIAALLIKATE UURIMINE  JA  KASUTAMINE IV
(TEUK-IV )
on kavas läbi viia Tartus Eesti Põllumajandusülikooli aulas
Kreutzwaldi 64 neljapäeval, 7. novembril k. a. algusega k. 10.
ja saata tema kutse ning kava.

Konverentsi TEUK-IV  korraldavad Eesti Põllumajandusülikool,
Eesti Biokütuste Ühing , Eesti Vabariigi Majandusministeerium ja
SA Archimedes / OPET Eesti

Palun konverentsi kutset ja kava (vt lisatud 2 faili).edastada
ka teistele võimalikele huvilistele!

Kahes lisatud failis on sisult sama programm. Need dubleerivad
teineteist põhjusel, et mõnes arvutis avaneb doc-fail
moonutusega, mida ei tohiks juhtuda pdf-faili korral.

Lisa: 2 faili.

Olen tänulik teate eest, et kiri jõudis korralikult kohale.

Austavalt

Valdur Tiit,
TEUK-IV korraldav toimkond
tel:   07 313 318, GSM 052 804 46