[korpusne] Re: new thread

  • From: Jan Daciuk <jandac@xxxxxxxxxxxxx>
  • To: korpusne@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Sep 2005 15:27:24 +0200 (CEST)

Kubo,

> jest jest, tylko mi sie nie chcialo dokladnie o tym teraz pisac, przesle
> linka pozniej :-)
W Twoim (chyba późniejszym) zawiadomieniu nie ma nic o archiwum, więc
"jest jest" jest dość niejednoznaczne. Jeśli tworzysz archiwum, to mógłbyś
zadbać o to, aby adresy poczty elektronicznej nie pojawiały się w nim w
postaci przydatnej dla ,,żniwiarek'' spamerów? Istnienie archiwum z pełnym
tekstem adresów jest powodem, dla którego nie udzielam się na liście
nlp-l - dostaję już wystarczająco dużo spamu, a administratorzy serwera
uczelnianego z zapałem przyjmą w moim imieniu absolutnie każdy spam.