[korpusne] Re: Standardy anotacji nazw wlasnych

  • From: Kuba Piskorski <piskorsk@xxxxxxx>
  • To: korpusne@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Oct 2005 13:29:40 +0200

mysle, ze te produkty beda sie pokrywaly w pewnym stopniu z tym co chcemy zrobic. ja bym jednak proponowal
zrobic cos bardziej ogolnego na poczatek tak jak planujemy. Potem pomyslimy dalej.

jakos malo ochotnikow sie zglasza do opisu wytycznych :-)

qba

At 01:28 PM 10/19/2005, you wrote:
a ja bym chciala, zeby tez zaznaczac terminologie...
ale nie mam jak na razie dobrego pomyslu jak to zdefiniowac, pewnie czesc produktow czy innych nazw bedzie tu nalezala;
chodziloby np. o nazwy lekow czy chorob, w kontekscie tekstow medycznych

Ania

Kuba Piskorski wrote:

no to pieknie, to mamy 5 kategorii i potrzebujemy 10 sosb minimum, ale na liscie mamy chyba
ponad 10.

QBA

At 12:47 PM 10/19/2005, you wrote:

chcialaby sie przylaczyc? Oprocz 3 podstawowych kategorii, tj. organizacji, osob i lokalizacji, dorzscilbym jeszcze
nazwy produktow.

Jeszcze Facility mielismy jako kategorie podstawowa.

P.

Dr. JAKUB PISKORSKI
GERMAN RESEARCH CENTER FOR ARTIFICIAL INTELLIGENCE
Stuhlsatzenhausweg 3, D-66123 Saarbruecken, Germany
phone: +49 (681) 302 5306
PRIVATE: Grossherzog-Friedrichstrasse 60, 66121 Saarbruecken, Germany
phone: +49 (681) 9 386 766
HEADQUARTERS: ul.Strzecha 37, 60-287 Poznan, Poland
phone: +48 (61) 8 610 707