[korpusne] Re: Korpus: Co chcemy anotowac ?

  • From: Jakub Piskorski <piskorsk@xxxxxxx>
  • To: korpusne@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sun, 25 Sep 2005 12:59:58 +0200

Witam,

Wracajac, do XML-a to faktycznie moze to byc czasem wygodniejsze, ale
tak jak pisal Maciej, nachodzacych na siebie anotacji, ktore beda chyba
wystepowaly czesto, nie da sie w ten sposob anotowac, wiec mysle, ze pozostanmy
przy wersji dodatkowego pliku.

Co do problemu koncow linii to zupelnie o tym zapomnialem, ale mozna byloby
przeciez wygenerowac dwie anotacje. Nie jest to byc moze eleganckie, ale
chyba zadowoli co niektorych.

Odnosnie narzedzi do anotacji z GUI, to jest tego mnostwo, nie mam jakichs
preferencji, ale sprobuje cos zaproponowac. No chyba, ze macie cos na oku.

Pozdrawiam,

QBA

--

Dr. Jakub Piskorski