[koita_tous] Πρόταση για συναυλιούλα...

  • From: ΤΣΑΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ <tsaloukas_iann@xxxxxxxx>
  • To: ΚΟΙΤΑ ΤΟΥΣ <koita_tous@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 9 Dec 2006 19:02:09 +0000 (GMT)

Την άλλη Πέμπτη 21/12 στο Γκαγκάριν 205 έχει συναυλία με τους:
  - Mary & The Boy (!!!)
  - Monika
  - Άλλο ένα γκρουπ που δεν με πολυενδιαφέρει.

  Τους Mary & The Boy κάποιοι τους είδατε στη γιορτή της μουσικής και σας
άρεσαν πολύ (ε, Δώρα?), Η Μόνικα χαρακτηρίζεται ως το next big thing της
ελληνικής εναλλακτικής σκηνής (και είναι και ωραίο κοριτσόπουλο).

  Είσοδος (μόνο) 10 ευρώ.

  Εγώ θα είμαι εκεί, (ναι Δημόπουλε, θα χάσω μέρος της πρόβας!) αν δεν έχετε
προγραμματίσει κάτι καλύτερο ίσως είναι μια καλή ευκαιρία για μια κοίτα
τους-φάση βραδυνή συνάντηση...

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την
καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr