[koita_tous] Θέμα: [koita_tous] RE: [koita_tous] Ανεβαίνω!

  • From: ΤΣΑΛΟΥΚΑΣ ΓΙΑΝΝΗΣ <tsaloukas_iann@xxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 7 Nov 2006 17:15:41 +0000 (GMT)

    Χαιρετίζω την πρόταση Κόσσυβα για να ξαναβρεθούμε όλοι μαζί και δηλώνω ότι
είμαι μέσα any place, any time!
   Επίσης, θέλω να γνωστοποιήσω την πρόθεση μου ένα από τα επόμενα
σαββατοκύριακα να επισκεφθώ τον Κατσαρό στον πύργο του στη Μάνη. Ψήνεται κανείς?

 Χρησιμοποιείτε Yahoo!
 Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύ ματα (spam); Το Yahoo! Mail διαθέτει την
καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών μηνυμάτων
 http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr