[koita_tous] Re: [koita_tous] Ðïäüóöáéñï;;;

  • From: papaki <theodora.papa@xxxxxxxxx>
  • To: koita_tous@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 2 Jun 2006 12:46:29 +0300

και εγω ζω για την μεγαλη στιγμή ....
ειμαι στο δωματιο του ξενοδοχειου και δεν θα βγω παρα για παω στο γηπεδο.
ακουγονται οι τελευταιες οδηγιες του προπονητη.
η ψυχολογια μου αριστη
ο αγωνας θα γινει στις 11 κατω απο τα φωτα των προβολεων.
λεω το ραντεβου να ειναι στην πλατεια της καισαριανης στις 1030 για να παμε
μαζι
ειρηνη αν θες τηλεφωνησε να βρεθουμε στην κατεχακη

Την 2/6/2006, irene irene <lothianx@xxxxxxxxx> έγραψε:

Τελικά θα γίνει σήμερα η ποσοσφαιρική συνάντηση; Πού ακριβώς είναι το γήπεδο; Αδημονώ να εξασκήσω το εν τω γενάσθαι ταλέντο μου...

http://mail.yahoo.com