[koita_tous] TO VLEPW GIA PEMPTH

  • From: "Apostolos Kossivas" <akossivas@xxxxxxxxxxx>
  • To: <koita_tous@xxxxxxxxxxxxx>, <koita_tous@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 3 Apr 2006 16:40:18 +0300

Loipon paides, milaw kai me ypoloipoys kai elpizw na mporoun oi perissoteroi
Pempth brady spiti moy. Tha enhmerwsw syntoma.

Ayrio apogeyma (alla akomh den kserw ti wra tha ksemperdepsw)pame pros Falhro
gia prova CAMINO. Ksanamilame.

ENHMERWSH GIA GALLIA - ELLHNIKO FESTIVAL:

Proxthes to brady mou thl. apegnwsmenos (den kserw leptomereies) o Theododhs na
me enhmerwsei oti to CAMINO DEN ENDIAFERETAI GIA TO ELLHNIKO FESTIVAL, alla
mono gia to GALLIKO!!!!!! (ela Xriste!) Opote TO KOITA TOYS tha einai h
monadikh -sigourh pleon- ekproswphsh sto ELLHNIKO kai GALLIA mporoume, leei, na
pame amfoteroi oi thiasoi.

To thema einai an yparxei h paramikrh elpida na mas plhrwsei to EMP 40
aeroporika. Kai an oxi ti ginetai....

Pantws o THEO mou ksekatharise pws an tethei thema epiloghs ergou, h dikh mas
symmetoxh sto edw Festival einai entelws aneksarthth.

Ayrio elpizw na exw times aeroporikwn kai meta Tsalouka, Dhmopoule Vour gia
Iwannidh.

FILIA.
A.