[knjigofili] Re: PARALELNI SVIJET

  • From: _ Rajko _ <r.tomic@xxxxxxxxx>
  • To: <knjigofili@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 1 May 2007 13:18:59 +0200

Dakle ipak je prednost na exstenziji docx.

Čim je dragan izbacijo fis za jaws 8 ja sam se odmah odlučio da instaliram
jaws 8 i office 2007 zato što jaws 8 odlično radi sa ovom werzijom officea.
i uvideo njegove prednosti. word 2007 može da snimi i u doc to jest
dokumente word95-2003 document sto je kompatibilno sa starim werzijam word
dokumenataali tada je ogroman u odnosu na docx ekstenziju.

                                                    _ Rajko _