[kfar_etzion] הודעה בטחון

  • From: אפרים סומך <somc@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: תפוצה כפר עציון <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Mar 2010 11:04:09 +0200

לכולם שלום
במהלך הלילה שהיה ארעה פריצה(נוספת לקודמת)בבית משפחת שינפלד.כולם מתבקשים לבדוק
האם נעלמו מהבית פריטים או חפצים יקרי ערך.חשוב ביותר לבדוק המצאות נשקים ואקדחים
בבית.
אני שב ומזכיר שחובה לנעול את הבתים משך שעות היום.ובלילה לפני שהולכים לישון
לבדוק דלתות נעולות.
במידה ואחד מבני הבית מגיע בשעות מאוחרות לבית שייודא שהבית נעול.
כמו כן על השומרים בשער ופטרול הלילה לוודא בידוק רכבים שנכנסים ובעיקר יוצאים של
כאלו שאינם מוכרים בידוק קפדני ביותר.
נא ליידע אותי מיידית במירס רבש"ץ 057-8135433
קיצור פנימי 76-100
                               בברכה ובשורות טובות
                                           אפרים