[kfar_etzion] תשובותלחידניפרשת שבועומשנה - עכשיו גםבמייל!!!

  • From: רות רוזנק <rutros@xxxxxxxxx>
  • To: kfar_etzion <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 17 Nov 2009 09:49:25 +0200

הורים יקרים, אנא ידעו את ילדכם (א' - ו') במייל זה ועזרו להם במשימה החשובה..

הי ילדים, מה שלומכם?

אני מקווה מאד ששמתם לב לחידוני פרשת השבוע והמשנה שמופיעים בכל שבת בעלון
הקהילתי

'לקריאת שבת'. בעלון כמה שאלות על פרשת השבוע ועל משניות ממסכת אבות. כל ילד
שניגש אלי (או בבית

הכנסת או בביתי) ועונה על לפחות שלוש שאלות מאחד החידונים, זוכה בפתקית נחמדה,
ושני פתקיות כאלו

מזכות אותו בפרס טעים ונחמד! ילד שעונה לי על שלוש שאלות מכל חידון זוכה בפרס
מייד! כל זה לגבי מי

שמגיע אלי בשבת ועונה על השאלות.

מי שלא הספיק לענות לי על השאלות בשבת עצמה עדיין לא איחר את המועד! הוא יכול
ללמוד גם במהלך

השבוע ולשלוח ארבע תשובות (שימו לב - ארבע ולא שלוש!) למייל החדש -
chidonpash@xxxxxxxxx

שמיועד רק למטרה זו. ילד שיענה נכונה יקבל מייל חזרה כי הוא נרשם, על כל שני
רישומים כאלה הוא יקבל מייל

כי הוא זכאי בפרס (את הפרס הוא יקבל אצלי..).

בנוסף לכל זאת אני עורך רשימה של כל הילדים המשתתפים. שלושת הילדים שיענו על
הכי הרבה תשובות, יזכו

בסוף כל חומש, בפרס רציני וגדול! (עם סיום קריאת כל חומש מתחדשת הרשימה וניתנת
הזדמנות לעוד ילדים

לזכות בפרס הגדול..).

בהצלחה לכולם, ולימוד נעים,

יוני  [?]