[kfar_etzion] רכישת דיו וטונרלמדפסות

  • From: Yaacov Taube <yankee@xxxxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: Kfar Etzion list <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 14 Oct 2009 08:34:53 +0200

שלום לכולם,

יש אפשרות לרכוש דיו וטונרים למדפסות בהנחה משמעותית.

אם אתם מעוניינים להשתתף במבצע הזה אני מבקש לשלוח לי במייל את סוג המדפסת שיש
בביתכם או במשרד.

יש לציין שם המודל (HP Deskjet 5150 או Xerox Phaser 3117) של המדפסת. בדרך כלל
השם ומספר המודל רשומים בחזית המדפסת או למעלה ליד כפתורי הפיקוד. אם יש בעיה
תתקשר אלי ואשמח לעזור.

אין התחייבות בכלל לאף אחד לרכוש דרכי וכמובן אם יש לכם הזדמנות לרכוש דיו יותר
בזול במקום אחר תודיע לי כדי שאוכל לשפר את תנאי הרכישה ואת המחירים מהספק
שלנו.

נא לשלוח לי את המידע במייל חוזר כדי שנוכל להתחיל לקבל את המחירים הטובים
בהקדם האפשרי.

בברכה,

ינקי