[kfar_etzion] מי שמוכןלענות עלשאלוןלעזרהבסיוםהתיזה

  • From: אפרת כהן <efratcohen4@xxxxxxxxx>
  • To: <kfar_etzion@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 17 Jun 2009 22:17:22 +0300

שלום,

שמי דפי ואני מחפשת אנשים שיסכימו למלא שאלון וכך לסייע לי לסיים את עבודת התזה לתואר שני בפסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב.
אני אודה מקרב ליבי לכל מי שיסכים לתרום מזמנו לעניין..

לצורך כך אני זקוקה למתנדבים בגילאים 30-45, אשר גדלו באופן רצוף מהלידה ועד גיל ההתבגרות במושב, או בקיבוץ בו הייתה לינה משפחתית (כאלו שלמעשה לא גרו בכלל במסגרת של לינה משותפת) ומתגוררים גם היום במושב או בקיבוץ בו גדלו (לא הכרחי שהמגורים במושב/ בקיבוץ היו רציפים).
מילוי השאלונים אורך כרבע שעה.

חשוב להדגיש כי מילוי השאלונים והעברתם בחזרה נעשה באופן אנונימי לחלוטין (באמצעות כתובת מייל שנפתחה לצורך המחקר)
בנוסף, במידה והשאלון מעורר חוסר נוחות כלשהי, תוכלו להפסיק להשיב עליו בכל שלב.

אז איך משתתפים?
 יש לפתוח את הקובץ המצורף בהתאם למין (השאלונים זהים מלבד נוסח הפנייה השונה לנשים ולגברים) ולעקוב אחר ההוראות בקובץ.

במידה ואתם מסתבכים עם פתיחת הקבצים או המענה על השאלונים, ניתן לפנות אלי למייל:
daphi.inbar@xxxxxxxxx.
כל המעוניין לקבל מידע על המחקר יכול לכתוב לי לכתובת הנ"ל ולקבל הסבר קצר, לאחר מילוי השאלון כמובן.

תודה מקרב לב!
דפי ענבר

Walla! Mail - Get your free unlimited mail today